O a vaega o fa'agaau uaea uaea PVC?

1. O le a lefa'agaau uaea uamea PVC

O le uaea PVC o le PVC uaea faʻaleleia paipa lea e masani ona tatou fai atu.O lona paipa e tolu-vaega fausaga.O laulau e lua o totonu ma fafo o PVC vaivai palasitisi.O paipa ua faia foi e tele igoa: PVC uaea paipa, uaea PVC faaleleia paipa, uaea PVC uaea faaleleia faagaau, uaea PVC uaea faaleleia faagaau, uaea PVC uaea faagaau, ma isi. o le PVC paipa i tulaga o le malosi, anti-distortions, ma le lelei.

O fa'agaau uaea PVC o se oloa masani o auivi uaea fa'apipi'i.I lalo o tulaga masani, o le puipui o le paipa e matua manino ma lamolemole, ma e leai se faʻafitauli faʻafefe.Pe a feaveaʻi le sua, e mafai ona iloa lelei le vai i totonu o le paipa;o loʻo i ai se faʻamaʻi lelei e teteʻe i le acid ma alkali.O le PVC wire tube o se ituaiga fou o mea e faʻaleleia ai le PVC, lea ua faʻaleleia lelei i tulaga o le faʻamalosi malosi ma le faigata.O auala sili ona taua e gaosia i totonu o paipa uaea uamea.Faatasi ai ma i latou, o le ituaiga autu o uaea uaea paipa i le maketi e aofia ai le maualuga-omiga uaea uaea tube, maualalo-oomi uaea paipa uaea, uaea uaea auivi paipa, ma uaea uaea malamalama.I auala eseese o le siosiomaga, ituaiga fou O le PVC wire tube o le oloa sili ona faʻaaogaina i le taimi nei.
Lona lua, fa'aoga uaea PVC fa'aoga:

1. Pamu vai: I le umi lava o se pamu ma pamu vai, o le tele o paipa uaea PVC poʻo faʻauʻu fibre PVC o loʻo faʻaaogaina i le tele o paipa PVC.Ole tele ole fa'agasolo ole PVC o lo'o fa'aogaina ile nofoaga fau fale, aua e tele naua ta'avale ile nofoaga fau.E sili atu ona faigofie le faʻamafola pe a faʻaaogaina le PVC uamea faʻapipiʻi, ae afai e pei o se faʻatoʻaga ma fale masani poʻo sprinklers, e masani ona faʻaaogaina.O le mea muamua, ona o lona malosi malosi o le mamafa e fai si lelei, o le olaga e fai si umi.

2. Suauu felauaiga: O le tele o lenei felauaiga vai o le tele o PVC uaea uaea paipa, aemaise lava ona o loo i ai galuega anti-static, lea e mafai ona faaitiitia tulaga lamatia ma pasi eletise static e ala i le ogatotonu conduction uaea apamemea.

3. Meafaigaluega masini, ma isi.: O le tele o fafaga o loʻo i ai nei e faʻaogaina lenei faʻauʻu uaea PVC, lea e faʻaaogaina ai le mataupu faavae o le kesi e aumai ai mea mataʻutia e ala i le ave o le ea e aumai ai mea mata.

4. Alamanuia vailaʻau: PVC uaea tubes e fai si acid - tetee ma alkaline, lea e le mafai ona suia e isi mea mata.Ae ui i lea, o le faʻaaogaina o vailaʻau e matua mafiafia, aemaise lava le mafaufau i le umi o le ola tautua.
7e3679172e30b79fea6b5ac386c30fa


Taimi meli: Oke-20-2022

Talosaga autu

O auala autu o le faʻaogaina o le uaea Tecnofil o loʻo tuʻuina atu i lalo